خانواده‌ شاد برای حرف زدن با یکدیگر، مشارکت در کارهای خانه، فعالیت اقتصادی و آرامش روش‌های خاص خودشان را دارند.

خانواده‌ شاد در کنارهم نه مقابل هم
دانشمندان در یافته‌اند که در کنار هم نشستن حس مشارکت بهتری می‌دهد تا این‌که در مقابل هم بنشینید. خصوصا زمانی که بخواهید تصمیم‌گیری کنید. بنابراین وقتی قرار است هم‌فکری کنید کنار هم قرار بگیرید نه مقابل هم.

 

می بینید که این «عزیز بشین به کنارم» معروف هم حکمتی داشته است.

چراغ خاموش!

«نور کمتر آرامش بیشتر» گویا این یک قائده است که در ناخودآگاه بشر حک شده و می‌توان با کم کردن نور‌ آرامش‌بخشی یک مکالمه را افزایش داد و استرس را کاست.

بد نیست این بار که می‌خواهید از قبض‌های جدید و قیمت‌های جدید با همسرتان صحبت کنید، چند تا از لامپ‌های خانه را خاموش کنید با این کار با یک تیر دو نشان زده‌اید.

نسل آگاه

تحقیقات نشان می‌دهد بچه‌هایی که بیشتر در مورد موفقیت‌ها و شکست والدین خود می‌دانند، راحت تر می‌توانند استرس خود را کنترل کنند و انعطاف‌پذیرتر هستند.

بنابراین اگر می‌خواهید فرزندانتان کنترل استرس را یاد بگیرند به جای پنهان کردن همه چیز به آنان بیاموزید که وقتی مشکلی وجود دارد خانواده چطور از پس آن برمی‌آید. به آنها بیاموزید موفقیت حاصل زحمت همه اعضای خانواده شاد است و شادی حاصل از آن به همه تعلق دارد.

زوج‌های جوان با آرزوی داشتن زندگی زناشویی شاد و پایدار ازدواج می‌کنند، اما همه‌ی ما انسانیم و انسان‌ها اشتباه می‌کنند، روز‌های بد دارند و گاهی انجام بعضی کار‌ها را فراموش می‌کنند. با وجود این، برخی زوج‌ها می‌توانند پیوند سالم، شاد و بسیار خوبی بسازند که ممکن است همه‌ی عمر دوام داشته باشد. در اینجا توصیه‌های علمیِ ثابت ‌شده‌ای را بیان می‌کنیم که به شما کمک می‌کنند به زندگی مشترک ایدهال‌تان دست پیدا کنید. به‌گفته‌ی کارشناسان، با برداشتن این 8 گام ساده می‌توانید اطمینان داشته باشید که پیوندتان دوام خواهد داشت و از مشکلات و موانعی که در مسیر زندگی‌تان به‌وجود می‌آید، جان سالم به‌در خواهد برد. پس با ما باشید تا با این 8 راز شاد زیستن در زندگی زناشویی آشنا شوید.

 

اعتماد، درک متقابل و صداقت را مهم‌ترین شاخصه‌های روابط زناشویی موفق در نظر می‌گیرند، اما عوامل دیگری نیز وجود دارند که برای پایداری عشق، ضروری به‌نظر می‌رسند. 

موضوعات: تبلیغ اجتماعی, تبلیغ, تبلغ در خانواده/ طلاب و روابط با خانواده  لینک ثابت



[چهارشنبه 1397-07-18] [ 02:40:00 ب.ظ ]